Місцезнаходження: сел. Мархалівка
Стан об’єкта: на стадії реалізації
Загальна площа: 120 кв. м.
Від клієнта була поставлена задача – розробити проект магазину на 120 м2 і побудувати його в максимально стислі терміни – 1.5-2 місяці. Тематика магазину – продажа твердопаливних котлів, камінів, грубок і пеллет італійського виробництва. До проекту увійшли архітектурна, конструктивна, інженерна частини і дизайн інтер’єру.
За основу був обраний стиль кращих італійських магазинів з продажу цієї продукції. Концепт припускав скляні вітражі більше 15 метрів в довжину і використання матеріалів для швидкого зведення конструкції СІП і сендвіч панелі. Щоб всі проїжджаючі могли бачити експозицію всередині магазину, скляні вітражі спрямовані в бік траси.
Приміщення магазину витягнутої форми і являє собою галерею довжиною 25 метрів і шириною 5 метрів. Приглушені пастельні кольори інтер’єру і спрямоване освітлення акцентують увагу відвідувачів на продукції, розставлених попід стінами.
Салон розділений на торговий зал і ресепшн. У цих зонах, знаходяться два основних акценти. Шафа, що нагадує забарвлення італійського прапора, помістили в приймальні – ресепшн. Вбудований камін з декоративною стосом розмістили на протилежному боці від шафи.
Один демонстраційний котел задіяний в якості опалення магазину. Дане дизайнерське рішення – це потрапляння в точку, яка не тільки практичний, але і «живий» приклад для ефективних продажів устаткування. Концепція і дизайн інтер’єру магазину повністю виправдали очікування замовника.
Місцезнаходження: сел. Мархалівка
Стан об’єкта: на стадії реалізації
Загальна площа: 120 кв. м.
Від клієнта була поставлена задача – розробити проект магазину на 120 м2 і побудувати його в максимально стислі терміни – 1.5-2 місяці. Тематика магазину – продажа твердопаливних котлів, камінів, грубок і пеллет італійського виробництва. До проекту увійшли архітектурна, конструктивна, інженерна частини і дизайн інтер’єру.
За основу був обраний стиль кращих італійських магазинів з продажу цієї продукції. Концепт припускав скляні вітражі більше 15 метрів в довжину і використання матеріалів для швидкого зведення конструкції СІП і сендвіч панелі. Щоб всі проїжджаючі могли бачити експозицію всередині магазину, скляні вітражі спрямовані в бік траси.
Приміщення магазину витягнутої форми і являє собою галерею довжиною 25 метрів і шириною 5 метрів. Приглушені пастельні кольори інтер’єру і спрямоване освітлення акцентують увагу відвідувачів на продукції, розставлених попід стінами.
Салон розділений на торговий зал і ресепшн. У цих зонах, знаходяться два основних акценти. Шафа, що нагадує забарвлення італійського прапора, помістили в приймальні – ресепшн. Вбудований камін з декоративною стосом розмістили на протилежному боці від шафи.
Один демонстраційний котел задіяний в якості опалення магазину. Дане дизайнерське рішення – це потрапляння в точку, яка не тільки практичний, але і «живий» приклад для ефективних продажів устаткування. Концепція і дизайн інтер’єру магазину повністю виправдали очікування замовника.